Egentid!

2011-08-03 22:09:00 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Ikväll har jag äntligen fått lite egentid som jag valde att lägga på Sara och hennes hår, hon ville bli mörk i underhåret, sagt och gjort, bra blev det oxå!
Annars försöker jag ikväll att lägga jackieboy i sin säng och låta honom sova från, ja nio blev nog klockan, tills han vaknar och så får vi se hur de funkar...
Annars brukar jag alltid ha honom sovandes här nere i sin vagn på kvälleoch sen väcker jag honom innan jag själv ska sova så att han får ett kvällsmål och sover gott på de sen men idag skippar vi det och ser om han orkar sova natten ut iaf.

Vi har vart ner till Kjell och Jeanette en sväng idag så Ebba fått leka av sig lite, snigeljakt är fräna grejer :)
Matat igelkottar har vi dessutom hunnit med :)

Ja, egentligen har jag väl som vanligt dåligt med inspiration till att blogga men jag försöker upprätthålla det iaf :)
Haha
Till helgen hoppas jag iaf att vi får hallen målad och klar och trappen förståss...
Det kommer stå still hela veckan för att Andreas jobbar eftermiddag...
Usch vad jag ogillar de veckorna, allt blir uppåner och ingenting blir gjort :S

Men så e de!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback