Lugnet före stormen!?!?!

2011-07-19 10:11:03 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Jack ligger och halvslumrar i sin vagn, Andreas sover än och Ebba tittar på Pingu...
Så ja, här är det lugna gatan.
Jag tror att Jack har funnit sig i tillvaron nu och är en mycket nöjd och belåten liten kille.
Dock ska det gnällas ett par timmar per kväll men det tar vi gärna så snäll och go som han är annars :)

Senare idag/kväll ska jag dra mig upp mot Lesjöfors och promenera längs trollstigen.
Det har det vart prat om nu ett bra tag men vi fick finally fingrarna ur, right Lili? haha

Annars ser väl dagen ut som alla andra, blir en tur till affären för att handla senare.
By the way...
Sist vi skulle iväg och handla hände det en mest pinsam grej.

Både Ebba och Jack sov och Andreas som han också nästintill låg och sov stannade kvar i bilen med barnen, så jag gick inne på affären och handlade i godan ro, inge brått där inte.
Men sen iaf när jag betalat i kassan och står och plockar maten i kassar så kommer det in en tant och frågar om det var jag som hade en bebis i bilen?
-öh, ja det har jag, tyckte jag...
-ja, den skriker...

jag blev lite paff för Andreas satt ju i bilen fast han satt bak så tanten såg honom inte och Jack var hungrig så det gick inte att trösta med tutten heller...
Aja, grejen var den att hon trodde säkert jag lämnat barnet ensamt i bilen...
Jag tyckte inte det var speciellt kul...

Kommentarer

Ja här ska vandras ;)

2011-07-19 13:03:25

fin blogg du har :)



allt bra?

2011-07-19 20:26:45

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback