Tjosan!

2011-07-24 22:23:40 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag hinner inte uppdatera så mkt nu, barnen lever livet om dagarna och på kvällarna spenderar jag all ledig tid i källaren för jag har såååå mkt saker att måla :)
Jag är taggad som bara den nu inför hallne, hoppas bara att det håller i sig :)
Det brukar ha en tendens till att slacka av :)

Imorgon skall vi på auktion, Fina och jag, sen vet jag inte om Olsson var sugen ogg, men det får vi se imorgon :)
Var ett tag sen jag var iväg på det nu så det ska bli kul att se om han fått in massa nytt...
Förhoppningsvis finner jag inte så mycket som tiltalar mig, jag har egentligen inte råd, men va fan...
Kanske hittar jag något passande till hallen?

Kokar ägg för fulla muggar, får bli en äggsmirg till kvällen, kurrar i magen...
Ja men nu har ni iaf fått en kort uppdatering om läget.
Återkommer imorgon och förtäljer om mina auktionsfynd :)

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback