Minisemater och Åldersnojja!

2011-08-01 23:06:30 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag helgen som gick spenderade vi på siljansnäs camping och vi tog en tur till Leksand sommarland.
Vi hade det jättemysigt och jag kan verkligen tänka mig att gör om det nästa sommar och somaren efter de och nästa efter de :)

 

Ebba levde livet och stormtrivdes även hon, fast att hon var totalt blå om läpparna så skulle hon minsann bada mer!
Och alldeles förtvivlad vart hon när hon hade glömt sin hink å spade kvar på campingen när vi skulle bada på sommarland :)
Campingen var liiiiten men jättemysig, vi hade vårat boende precis intill en hästhage så fint sällskap hade vi :)

Nog om det...
Om drygt en timme träder jag in på mitt 25:e levnadsår, yesbox, jag fyller år, hela 25 långa år.
Det låter värre när jag skriver de än jag trott, fast nån direkt nojja har jag inte, det är väl som vilken annan födelsedag som helst?



Barnen sover sen flera timmar tillbaka och jag har passat på att plöcka, städa, tvätta, baka, koka kräm och pysslat lite allmänt.
Det är så skönt att kunna vara aktiv när de små liven sover, visst fan skulle de vara gött å slå ner röven i soffa och bara va men de kommer en tid för de med :)

Ingen stress - ingen vila :)

Nu inväntar jag min gubbe så jag oxå kan få krypa sängen, börjar bli lite trötter på ögat!
Men ni får ha det gött alla, för de har jag!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback