Höstdepp?!?!?

2011-08-10 11:02:37 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Ja, kan man vara annat än depp nu när regnet öser ner och det bara är 12 grader ute?
Det känns inte ett dugg roligt, det är tillochmed så illa att jag lagt mig tillgänglig för jobb :) haha.
Fast nu har jag vart lite ledig så de känns bara gött :)

Nu till något roligare!
Projket nedre hall!
Det är i princip klart nu, bara några få justeringar som ska sättas i verket :)




Jag kommer som vanligt på, alldeles för sent att ta "före" bilder, men här är iaf två bilder efter att vi plockat ur och spacklat upp hallen.
Ni som har vart hemma hos mig vet att hallen förut gick i röd och gul...
Numer går den i... öh ja, caffe latte och vit/lila?
Nja, mycket mycket finare är den iaf :)
Se  själva :)



Till höger i bild (man ser det inte riktigt) men där är det iaf ett "hål", en infällning, där kommer det så småningom att placeras en soffa och så ska det upp en hylla och klädhängare, oh det kommer att bli så übertjysikt :)
Som ni ser på före bilderna så är trappen brun, förut var det en matta med halklist på som jag rev bort, tänkte måla trappan vit men har nu i efterhand kommit på att den skall få vara mörkbrun, den gör sig så :)

Så det är vad jag har hållt mig sysselsatt med att par dagar.
Skönt att grovjobbet är gjort iaf.
Och nu har jag världens inspirationstopp och vill bara fortsätta göra omoch ta tag i saker, men glöden hinner nog svalna innan jag får tummen ur :)

Men man ska väl spara på lite så man har att göra också :)

Ja men nu vet ni iaf vad jag har pysslat med :)

Kommentarer
majja

Riktigt snyggt sandrut ;D

2011-08-10 13:36:08
Becca

Grymt snyggt! Vit och fint. Ellen var väldigt intresserad av bilderna så jag tolkar det som att hon tyckte det var fint ;-)

2011-08-10 17:17:47

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback