Last Dance!

2011-07-14 10:07:15 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Ikväll gör jag sista turen på jobbet, för denna månad iaf...
Ska passa på att vara hemma när Andreas har semester :)
Är meningen att vi ska ta oss till sommarland en sväng iaf, kanske nån djurpark oxå...
Hoppas vädergudarna är på vår sida!

Hoppas även att min nya baddräkt behagar att landa i brevlådan denna vecka, eller senast i början av nästa...
Jag har inte haft baddräkt på säkert10år men nu har jag hittat en tjusig en som förhoppningsvis täcker mer än vad den visar ;)
Jag är inte redo att visa upp min sexiga mammakropp för allmänheten än, och komemr iochförsig aldrig bli heller :)

Kommentarer

Kan man kanske få lite mer info om baddräkten, är själv på jakt :)



Förresten, såg du att jag gjort en ikon åt dig istället för tråkiga Blogg.se? Va tycks om den?

Puss!

2011-07-14 12:35:01

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback