Tröttast.nu!

2011-08-17 12:15:05 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Oh idag gott folk är jag sliten, vääldigt sliten.
Väntar på att mormmor ska ringa sen blir det fasiken soffan förin del en stund.
Jag tror att det är så att kroppen förbereder sig inför hösten och går ner i tempo, suck, sover gör jag, kanske som jag borde men ändock är ögonlocken tunga som bly.

Inatt har älskade Ebba sovit hos mormor, blev spontan "sova borta" igår.
Kunde ha njutit imorse och legat kvar i sängen men neee då, klockan 09.00 hade jag tid hos bäste Erika så nu är jag nyligen hemkommen och fräsch i håret.

Andreas står ute och fixar med tvättlinan som de senaste veckorna har blivit kortare och kortare så vi köpte helt enkelt en ny, tck och lov!

nu är det en liten grabb som knorrar efter sin mamma <3

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback