Barnledigt!

2011-07-21 10:47:02 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Som rubriken redan avslöjat så ska jag och Andreas vara barnlediga tills imorgon.
Vi ska ta oss en tur till Karlstad, handla färg och gå på bio.
Barnen ska vara hos mormor.
Hoppas de är snälla mot henne så hon inte blir avskräckt :)
Men jag hoppas det går bra iaf.

Vad ska vi se för bio då?
Jo, helst av allt hade jag velat se Harry Potter men Andreas har ju inte riktigt hängt med i det hela och somnade så rart under senaste filmen så vi ska se Pirates 4.
Sen misstänker jag att vi kommer fortsätta att styra upp med projekt Nedre Hall...
Kanske inte det roligaste man kunde gjort när man var barnledig men vi gör det åtminstånde tillsammans <3



Ebba springer runt i sina nya trosor, hon är jättestolt, hon fick ju välja dem själv :)
Vi försöker vänja henne av med blöjor nu så hon går blöjlös hemmavid.
Häromdagen åkte vi till Pekås och handlade, UTAN BLÖJA!
Men det gick minsann bra, ingen olycka då inte :)
Hon går fram till Jack och säger:
-Titta jack, Ebba´s tosor, dom ä siiina!
Det är mammas lilla gosunge det :)
Vad skulle jag ta mig till om jag inte hade mna småtroll som får mmig att skratta dagligen?
Just nu är vi inne i en "kan-själv" period och oj oj, hon kan själv :) Haha godingen :)

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback