Tack och bock återigen Hanna!

2011-07-11 09:10:53 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hanna, min gode vän har åter igen fixat med esignen på min blogg och som alltid blir jag lika nöjd :)
Fast den här gången var det något extra den blev helt perfekt!
Tack gumman!
Hannas blogg, Eller ja Charlies ;) blogg hittar ni under fliken läsvärt på sidan, (jag vet inte hur man länkar :) ) haha, teknikens under :)
Kul att mamma/mormor Anita läser bloggen oxå :)
Kul att veta lite folk som gör det :)

Verkar som om att det blir varmt och fint idag med så jag ska försöka komma ikapp med den där frukansvärda tvätten som bara växer å växer, jag drog ju ett ordentligt tvättrace sist när det var fint väder och tyckte då att jag kom ikapp ganska bra men nej då, jag tog visst fel :)

På Onsdag ska vi hålla tummarna på att den sulkyn jag vill ha till Ebba finns kvar, den är nedsatt i pris just nu så hoppas hoppas* då säljer vi Ebba´s andra vagn, Emmaljunga Cerox 2.0 modell -10...
Någon intresserad?
Den är i toppskick :)
Mest sommarkörd, för vem orkar gå med barnvagn vintertid? haha

Tjong so long!

Btw, så att du lagt in en ny kategori hanna :) me like :)

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback