Projekt: Nedre Hall!

2011-07-18 12:28:21 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Nu tycker jag minsann att det är dags att påbörja projektet nedre hall, jag vill verkligen få ordning där nu...
Jag ska nog rentav börja ikväll med att plocka ur så den blir att stå tom!
Sen antar jag att jag får lov att tjata röven av mig innan Andreas börjar med något men jag är inte sämre än att jag kan börja själv, om han ger mig rätt verktyg :)

Måste också införskaffa vit målarfärg och sprayfärg så jag kan måla alla möbler och diverse som skall bli vitt!
Och sen ska toaletten inredas nångång också, men det har legat på hyllan det med eftersom att det skall målas möbler in dit också.
Och att måla är väl egentligen inte så jävla roligt :S
Det kan tyckas roligt tills man väl börjat...
Då blir det bara kladd och massa fel och i slutänden önskar jag nog att det kunde målat sig självt...

Nej men så får de bli...
Jag börjar plocka ikväll!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback