Dunk dunk...

2011-07-20 21:17:07 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Huvudvärken är min närmste ovän...
Går inte många dagar mellan besöken där inte :S
Blir dessutom alldeles illamående och svimfärdig, visste jag inte bättre skulle jag nästan tro att jag var gravid igen...
Men NEJ så är det ju inte :)

Idag har projekt Nedre Hall startat och jag har til och med köpt färg och påbörjat målning av alla möbler och diverse.
Stor eloge till dom som arbetar med motivlack...
Sprayfärg överhuvudtaget är ej att leka med har jag idag fått erfara.

Imorogn ska jag och min snuttegubbe till Karlstad för att gå på bio, vi ska antagligen se Pirates 4.
Barnen ska spendera natten hos mormor.
Får se hur det går, kanske blir det en gång och aldrig mer?
Nej då, det går säkert bra.

Andreas har tydligen bestämmt att vi ska se en film redan ikväll oxå, monsters tror jag den hette, ingen aning om vad det är för något men det är alltid mysigt att se film.

jag har en massa bilder som jag borde slänga upp på bloggen men jag är för lat för att gå upp på övervåningen och hämta datasladden, jag gör det en annan dag :)

Vi gick ju trollstigen i lesjö igår och där har jag en del bisarra bilder från.

Jo men så att...
Så ärre...
Nock för nu!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback