3...2...1...PANG!

2008-12-26 20:45:30 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Snart så har vi nycklarna i handen, på Måndag närmare bestämt,  inte många dagar kvar nu.
Oj oj, vad jag ser fram emot det...
Då blir det lite mätning och uträkning och dagen därpå blir det en liten Karlstadresa med tapetinköp och lite diverse...
Jeeey!

Har även beställt gardiner idag som jag hoppas passar in med de tapeter som jag tänkt mig...
Jag vill ju ha bruna tapeter och sen går gardinerna i det olivgröna, hmm, jag ser ju själv att det kanske inte låter så vackert men det är mönstrade gardiner med litet inslag av brunt så om jag inte misstar mig alldeles för mkt så tror jag nog att det kommer bli skitbra :)

Snart kommer Terran oxå, ska bli kul, det var alldeles för länge sen nu :)

Och så var det äntligen slut på julen igen :)
Några schyssta klappisar fick jag iaf, eller jag och Andreas rättare sagt, verkar som man tappar ensamrätten på paket när man blivit sambo :)

Ett knivblock och tvättställ av fader blev det iaf och lite smått och gott av syskonen.
Presentkort på IKEA av svärmor och svärfar, skitbra nu när huset kommer och plånboken blöder :)

Jaha, nej, det får vara allt för idag.

Kommentarer

Jag kommer å kikar till veckan å ;) puss

2008-12-26 21:06:23

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback