Äntligen Fredag!

2008-12-12 14:45:09 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Mhm, vad kan jag säga om dagen hittills?
Ja, jobbade igår, känns i hela kroppen att man har börjat laka av lite inför ledigheten nu.
Sov som en stock inatt, blev även en lite längre sovmorgon idag, vilket berodde på mitt lilla nattdilemma.
The Brainshake.
Ja, det blir så att jag vaknar om nätterna ibland och känner att hela huvudinnehållet skakar, svårt att förklara men jag kan lova att det är det värsta jag har upplevt, det känns precis som att man ska dö.

Usch ja, jag vill inte vara med om det något mer iaf...

Har även diskat lite, då blir Andreas så glad :)
Haha.
Som ni kanske förstår så är det Andreas som står för disken i hemmet annars :)

Sen ringde Olsson med ett intressant förslags som jag skall diskutera med gubben ikväll.
Vet dock vart det kommer sluta :/

Jaha. nej nu ska jag klä mig och inhandla mat för kvällen och idol-final :)
Hade hoppats på en kaffe hos Sara och Andreas oxå...
Får se vad långt jag kommer...

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback