Babysitting

2008-12-29 13:20:31 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Just nu sitter jag och väntar på att sara ska komma med lille William.
Jag ska passa honom en liten stund.
Det ska bli mysigt :)
Behöver ju träna lite, haha.

Älsklingen är borta i vårt hus, höde ni?
VÅRT HUS!
Japp, nu e det vårt :)
Fast det är lite invecklat för gubben som bodde där innan har inte fått ut alla sina grejer än så darling är där och hjälper honom med det sista, ja jag förstod inte så mkt av det när jag tala med honom förut.
Jag får fråga honom sen när han kommer hem hur det egetnligen ligger till...
Det är lite svårt å prata när gubben i fråga fortfarande är där...

Det ska bli skönt att få undan lite kartonger och skit som just nu bara står och tar upp massa plats och gör så att det ser för jävligt stökigt ut här hemma, det går liksonm inte att göra något mer för tillfället...

Om det blir så att vi bestämmer oss för att flytta in samtidigt som vi gör om så kommer det mesta undan och det blir inte så mkt mer än sofforna kvar att flytta sen.
Men om vi väntar så flyttar vi bara dit de färdigpackade kartongerna med skit i.
Usch, vilken god lust jag har att bara slänga allt och skaffa nytt, men så kan man ju inte göra heller :)
Har ju knappt något att fylla ut med som läget ser ut nu :)

Jaja, nu orkar jag inte plita ner mer för denna gång, men en liten uppdatering har ni ju fått iaf :)

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback