Fortfarande utan mobil...

2008-12-23 13:22:47 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag går jag in på 3:dje dagen utan mobil, det är riktigt skönt faktiskt :)
Hade det vart förr i tiden så hade jag nog klättrat på väggarna vid de här laget men nu har jag ju sällskap hela dagarna så jag klarar mig :)

Jaha, vad har dagen annars att bjuda på måntro?
Håll i hatten!
Det blir bingolotto hos pappa ikväll, haha, uppesittarkväll...

Men det ska bli skoj.

Och imorgon är det självaste julafton, mysigt men dock överskattat enligt min mening.
Kanske blir det roligare när man har egen familj och barn?
Jag skulle chansa på det...

Om en vecka har vi hus, ja det är minsann dags nu :)
Gud, vad underbart det ska bli, vad jag längtar!

Fick mig en liten smygtitt i huset i Söndags, då vi var där och bar ved...
Gubben som äger huset nu skulle åka till Dala-Järna så jag och Lilla sara fick gå in och värma oss :)
Så vi passade på att kika runt.

Det såg ju inte riktigt ut som jag kom ihåg det, nästintill bättre, kanske berodde det på att det var så urplockat nu så att men verkligen såg ytorna och kunde tänka sig någorlunda hur man vill att det ska se ut sen?

Sara var lite rolig, hon gick runt och skällde på de som bott där innan, hon hade något att klaga på i varje rum :)
Inte på några fel eller nåt sånt, nej, utan hon skällde för hon förstod inte hur folk kunde ha så dålig smak vad det gällde inredning.
Hon kunde inte förstå hur man kunde välja att sätta upp de tapeter som för nuvarande sitter uppe...

Hon e minsann för rolig tösen.

Jag har en känsla av att det här kommer bli skitbra!

Det enda som jag tycker kan vara lite jobbigt det är att duscha i en dusch som jag vet att någon okänd duschat i innan mig och attn sitta på en toalett som jag vet att någon annan suttit på innan mig, ja ni fattar, visserligen ska toan göras om i framtiden men det är inte första prioritet i nuläget...

Jaja, Andreas får väl inviga så tar efter :)
Haha

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback