Frida på kaffe!

2008-12-08 14:58:51 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


För min del så har dagen bara börjat, blev lite för lång sovmorgon...
Vaknade vid 12 kanske och låg kvar i sängen och mös.
Olsson ringer och kommer på kaffe, alltid lika trevligt :)

Så nu får jag börja med alla bestyr.
Har dock inte så väldigt mkt att ta mig för.
Har ju haft det ganska lugnt ett par veckor nu så någon storstädning står inte på schemat inte heller någon tvätt.
Mest småplock för att bibehålla ordningen i hemmet :)

På tal om tvätt så kanske det vore läge att boka in en tid innan tvätthögen blir allt för stor och innan allt julstök börjar.

Förhoppningsvis så går tiden lite fortare än den brukar så att julen tar slut och att vi får nyckeln i hand så att vi kan börja fixa och dola med huset.
Det är det som jag ser mest fram emot på schemat just nu.
Flytta, börja om med fräscht och nytt, vårt alldeles första egna :)

Inte kunde jag tänka mig detta för 3 år sen...
Inte kunde jag tro att jag och Andreas skulle skaffa hus och barn.
Inte kunde jag tro att han skulle få ordning på mig och inte trodde jag att livet kunde bli så bra.

Men nu sitter jag här, med bebis i magen och hus på ingång, blivande Svensson med mannen i mitt liv.
Underbart.
Jag har hittat rätt.
Jag har funnit min trygghet, min plats, min man :)

För mig är det som att vinna storvinsten i ett lotteri.
Att äntligen ha en tillvaro, en underbar sådan.
Skulle inte vilja ändra på något, det går bra nu :)


Kommentarer

Grattis skitunge:)

2008-12-09 15:14:02

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback