Hemska personal!

2008-12-03 21:12:58 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag har jag vart i Karlstad på sjukhuset och gjort en kontroll, det är inga fel på mig, so dont you worry :)
Men jag måste ju bara tillägga att det bemötandet som personalen gav mig var inte trevligt alls.
Dom var så frukansvärt otrevliga så det var nästan så att jag tog till tårarna, inga trevliga ord och jag blev behandlad som om att jag skulle vart en total idiot.

Sen efter att jag suttit och väntat i timtal så bestämde jag mig för att det fick vara nog och ville hämta min journal och gå, då började dom att prata om varför jag hade så bråttom och varför jag inte skulle kunna stanna kvar och vänta, och det var ju inte den diskreta diskussionen utan helt öppet och otrevligt.
Nej fy vet ni vad.

Sen sa den läkaren som var där för tillfället att - Ja, jag får väl ta den här undersökningen fast att jag egentligen inte har tid...
Jag menade att säga att om det ska låta så då behöver du inte anstränga dig, men jag ville ju få det gjort för att vara på säkra sidan...
Ja, och vad tog undersökningen?
Ja, max, och då menar jag MAX 5min...
Vad var det att bli så sura över?

Och det var inte den trevliga undersökningen heller...
Jag hade inget ont när jag gick in, men då när jag kom ut därifrån så hade jag jätteont, lilla hårdhänta hanteringen där....
Nej fy, det är inte vad jag kallar bra bemötande...

Jag kanske inte har beskrivit hela händelsen så väldigt bra här så ni kanske inte förstår vad illa det egentligen var, men jag kan säga att det är nog det värsta jag vart med om.
Om man känner sig osäker och vill ha svar eller bara ett gott råd så ska man inte behöva känna sig totalt dum i huvudet och bli nedtryckt i skorna och nästan ta till tårarna.
Nej tack, ingen mer gång säger jag bara.

Kommentarer
Beccih

Hej Hej!

A de låter som om de är en bra ide. Vill inte att du ramlar gumman.

Vi kan ju serva dem med lite dryck å hembakat ;)

2008-12-06 19:18:51

har hört att KD sjukan är dåligt.

Bättre med Karlskoga tror ja. Enl rykten ;)

2008-12-18 04:10:12

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback