Jobbat...

2008-12-02 14:15:27 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag har jag fått fingrarna ur och jobbat :)
Det vart skönt, känns dock lite i ljumskarna när man springer runt hela dagarna men men, måste ju få in lite pengar till kassan :)

Så nu väntar jag på att gubben ska komma hem så att vi kan tjyvslumra lite grann någon timme sådär :)

Ja du Becca, jag vet inte när vi får nycklen, det är sagt att sista dag för tillträde till huset är 30:e december och jag tror ju knappast att det hinner bli innan, för så mky bröte som den gubben har i huset så är det inte gjort i brårasket skulle jag tro...
Och sen tror jag kanske att vi överlåter tapetseringen till karlarna, för du har säkert fullt upp med din egen flytt då och sen är det inte säkert att jag är så stabil heller :)
'Haha, flodhäst på stege det skulle att se ut det :)
Puss

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback