Juletider och andra tider...

2008-12-18 12:11:09 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Ja ni...
Nu är det bara att börja räkna dagar...

Imorgon jobbar jag sista turen innan jag går hem.
Den 29:e får vi huset!

VI FÅR HUSET DÅ!

Åhh, vad skoj det ska bli, vad jag längtar.
Det ska bli spännande att se om det blir lika bra med tapeter och så som jag har tänkt mig...
Det värsta är ju dock att jag tycker att det borde hinnas bli klart på ett par dagar men så blir det ju självklart inte för det vet väl alla att det tar lite längre tid än så :(

Och om jag inte får min fondvägg i sovrummet beviljad av min andra hälft så fixar jag den på egen hand :) hehe
Då kanske det inte blir så bra men då sitter den ju där iaf :)

Ja, sen är det väl ett litet hopp fram tills Mars då vi ska bli mamma och pappa :)

Det är skönt att det händer lite saker emellan så att inte väntan blir allt för stor...
Ja det får bli allt för nu.
see ya...

Kommentarer

okej vet ni om de blir flicka eller pojke än? :)

Dags att bli en Desperate Housewife nu då? hihi.

Jo med mej är de bara bra:) arbetslös, singel, och lever livet:)sJ?

Puss

2008-12-18 15:40:13

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback