Packa!

2008-12-25 15:12:03 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Ja, snart är det dags för den stora flytten, usch vad jobbigt...
Inte att vi ska flytta utan själv det här med att packa ner och packa upp...

Jag och älsklingen har börjat packa lite smått och gott nu, men fy vad mkt skit man har, blä.
Jag lovar att det tar längre tid än vad man tror.
Tur att vi inte ska flytta något mer sen.

Men skulle det hända något oförutsett så att man blir tvungen att flytta iaf, då gråter jag...
Det är en sak att flytta ur en liten 2:a och en helt annan sak att flytta ur ett helt hus, usch, nej det hoppas jag verkligen att jag slipper...

Nu har jag oxå införskaffat en preliminär mobil.
Så jag är reachable igen.
Har vart så lugnt och tyst de dagar som gått :)
Men men man kan inte fly verkligheten hur länge som helst :)

Nej, dags att börja göra sig iordning, ska iväg till svärmor och svärfar på julmiddag om en liten stund.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback