Städa!

2008-12-01 10:12:25 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Jaha, då var det ny vecka med nya tag :)
Ska väl försöka ta mig i kragen och få undan lite skit här hemma...
Börjar bli stökigt nu.

Nu har dom ringt från jobbet oxå och prackat på mig lite mer jobb dom två kommande veckorna, kommer dock inte ihåg vilka dagar som jag tackade ja till men det ser jag ju när jag kommer dit.
Nu är det inte långt kvar tills jag går hem och börjar packa och vänta på att få flytta :)

Det ska bli så himla skönt, måste bara inhandla lite tapeteter och sådant innan.
Det värsta är ju att vi inte kan börja flytta samma dag som vi får nyckeln :)
Måste ju styra upp med golv och sådant...

Vägrar börja ställa in grejer innan det mesta är färdigt...
Då blir det aldrig gjort...
Bara vi får ordning på nedre väningen först så spelar det andra inte så jättestor roll...
Usch vad det kliar i fingararna, jag vill börja nu :)

Kommentarer
Beccih

får ni nyckeln den 1 jan som det sagts eller får ni lite innan ? puss

2008-12-01 10:56:33

Åh Grattis till bebisen :)

2008-12-01 13:25:17

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback