Stök i kök med bak!

2008-12-13 16:04:09 / 3 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag har jag börjat med att pröva på hemmafru livet :)
Bakar så att mjölet ryker :)
Det är ju riktigt skoj faktiskt.

Hoppas dom smakar )
Väntar besök av Linn oxå, hon får vara den första att bedömma om det är ätbart :)

Jag tror jag överskattade storleken lite, haha...
Men men jag tycker att dom ser ganska smarriga ut ändå, fast det fick bli utan russin för jag och Andreas sprang runt som yra höns på Ica och letade men vi hittade minsann inga, så jag kan tänka mig att det skulle sett bättre ut med små ögon men icke...

Håll till godo gott folk :)




Kommentarer

Lussekatterna såg delikata ut !!!



Kram Svärmor

2008-12-14 19:31:42
Anonym

Hej. Jag skrev om alla som kommer in och handlar cigg, jag tänkte på alla, de jag inte vet namnet på och de jag känner. Jag tycker som så att är man livbärare får man agera därefter, inget ont menat mot speciellt dig. Hoppas allt går vägen den här gången istället. kram o lycka till.

2008-12-15 07:37:53

När är de dags för bebis? :)

2008-12-18 04:07:55

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback