Då så!

2008-11-24 21:19:14 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag får börja med att tacka Hanna för den fina insatsen som hon gjort med min "nya" blogg :)
Tack ska du ha gumman, jag är väldigt nöjd :)

För er som undrar över detta med varför jag bytt blogg så där bara helt plötsligt så beror det på att sandra inte innehar någon fingerfärdighet :)
Haha
Jag bad Hanna att ordna med designen på min före detta blogg och det ville hon ju så gärna ;)
Det lilla problemet var ju att jag själv vart där och pillat och förstört så att det inte fungerade med att designa bloggen :)
Haha...
Därav det lilla namntillägget i slutet på bloggadressen...

Hoppas att ni, mina kära läsare, hittat hit oxå, borde inte vart så svårt :)

För övrigt har jag färgat håret igen, skulle bara fräscha på den gamla färgen, chokladbrun, jo då, bara det att det typ blev svart, inte alls som förra gången :(
Så nu fick jag lite smått panik och fick för mig att det hela skulle bli bättre med lite slingor, ja, det vet jag inte förrän håret har torkat, men det ser ut som att det finns möjligheter för att bli ordning på det :)

Och Tack Lili för den fina introduktionen av Declan, jag är totalt lost nu :)

Nu fick jag ett sms av Andreas och vet ni vad det stod?
Det stod: Du vet väl att jag älskar dig mest av allt!? Puss puss...

Åhh vad det känns bra.
Jag älskar dig med bubben!

Kommentarer

Sådär! Tyvärr syns de inte så bra, hade ju svart på de gamla "Berg" men då var det vit bakgrund (tavlan där ni pussas) och vit gör så de försvinner så testade mig fram och detta var färgen som passade bäst! (anledningen till att ja gjorde olika texter från början var för ja hitta en snygg sak som hade likande så ;P men du har rätt, de va den som inte satt rätt! hehe :) Kramis

2008-11-24 22:54:03

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback