Helg!

2008-11-28 13:07:38 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Nu börjar helgen med alla dess julbord.
Ett idag på Hertig Karl och ett imorgon på Fimek, mmm, gott med mat, men fy vad tjock jag ska bli :)
Haha

Sen på söndag ska det väl vara skyltsöndag och vi är bjudna hem till pappa på glögg och (hör och häpna) bingolotto!
Haha, varje söndag, det börjar bli farligt detta :)
Dock börjar jag tycka att det är ganska trevligt...

Är inte många veckor kvar tills jag ska gå hem heller, sluta jobba och börja packa, det stundar inför flytt,,,
Visst det blir inte förrän fram i januari som vi flyttar på riktigt men bara vi får nycklarna så hoppas jag väl att saker och ting ska börja hända och bitarna ska falla på plats...
Jag längtar något så väldigt så ni ananr inte, bara få komma ifrån detta helveteshus och få sitt eget, gott :)

Och om ni undrar över helveteshus så skall jag berätta för er om denna natt som varit...
Jag och gubben gick och la oss vid 12snåret då började grannen spela musik och kalasa, sen gick dom iväg senare på natten vilket klockslag vet jag dock inte.
Sen gick gubben upp vid 5, skulle till jobbet, då kommer hela gänget hem och gapar och skriker och klampar upp i porten, sen strax efter att Andreas gått iväg så börjar dom spela musik däruppe igen... Suck, inte mkt sova denna natt inte...
Sen ca, en gång i timman höjs musiken och folket gapar med och stampar...
Tror det tystnade på riktigt vid åtta, nio på morgon...

Usch, ska bli jätteskönt att säga hej då till detta hus!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback