Urrrsch och fye :)

2008-11-25 18:58:47 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Det drar ihop sig inför håret igen, men jag har brist på ork och motivation.
Känner mig lite hängig för tillfället, tror det ligger massa baciller i min kropp och gror som inte riktigt vill bryta ut...
Usch, är nog hellre heldörm än att gå på sparlåga och bara orka vara halvdan om dagarna.

Fast dock å andra sidan har jag vart jätteduktig under veckan som gått och gått upp i ordentlig tid varje dag och fått uträttat saker som annars bara skulle hopa sig på hög...
Har ju inte jobbat så mkt, vilket jag tycker är skönt, det blir ju som sagt så mkt annat gjort även om det tar sin lilla tid nu när smärtan börjar strömma till...
Inte alls skönt när det är i sitt esse, då är det bara att ta ett steg idag och ett imorgon, bokstavligt talat.

Men, det blir förhoppningsvis ordning och reda på det med tillslut.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback