Hmm ja....

2009-04-29 21:24:11 / 3 kommentarer kommentera inlägget?..


Gardinerna är klara och blev jag nöjd?
Hmm, ja jag får väl ge med mig och säga att det blev en klar förbättring.
Jag tycker att det ser lite julaktigt ut men bara jag får fixa till sittdelen med kuddar och lite inredning så ska det nog ordna sig till det bättre.
Behövs nog en liten färgklick.

Ebbas rum är nu färdigmålat, grunden iaf, så någon dag här så ska jag ta mig för att börja med det rosa, förhoppningsvis imorgon men känner jag oss rätt så blir det inte förrän till helgen men det är hursomhelst gött med framsteg :)

Lovar att kasta upp bilder på både gardinerna och rummet så småningom...

Kommentarer
Anonym

ja kommer å glor nån dag! saknar er=) puss

2009-04-29 22:13:43

ja kommer å glor till veckan. saknar er. puss

2009-04-29 22:15:07
Frida

min dator eller din blogg levet ett eget liv tyvärr

2009-04-29 22:52:15

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback