Ja minsann!

2009-04-27 19:51:37 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Nu har jag målat första strykningen av Ebbas rum imorgon kör jag på med andra.
Har även sytt gardiner till utbyggnaden, dock har jag 2 kvar att sy, tänkte jag skulle sätta mig med det här snart.
Bäst att passa på när lilla Underbar sover.

Hon är verkligen det bästa som hänt mig, hon och Andreas.
Tänk att det skulle bli ordning på mig oxå och att jag skulle få det så bra, det trodde jag ju då aldrig.
Tänker mkt nuförtiden, det är himla mkt runtomkring som spökar och har sig.

Önskar jag kunde låta bli ibland men det är svårt.
Önskar oxå att vissa saker kunde vara annorlunda men det är oxå väldigt svårt, vissa saker har jag inte ens med att göra men kan inte låta bli.

Förr eller senare så blir det väl ordning på allt - hoppas jag.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback