Karlstad.

2009-04-04 16:20:30 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag har vi vart och shoppat lite i Karlstad och håll i hatten, jag handlade INGET till mig, bara lilla Ebba som fick massa saker.
B.l.a fick hon massa nya fina kläder och en vibrerande babysitter.
Babysittern är dock fortfarande lite läskig tycker hon.

Har suttit uppe på övervåningen på balkongen och gottat oss ett tag oxå, måste fixa ordning däruppe så det blir någon mysfaktor just nu är det mest tomt och tråkigt, men men man skall ha ideér oxå.
Det var Andres projekt från början att fixa utbyggnaden uppe oc jag nere men som det ser ut nu är det jag som får orda med båda men det gör mig inget alls, bara kul...



Några av de nya kläderna.
Ja, jag vet att dom där hårbanden är taikon men jag kunde inte låta bli :)

Kommentarer

Hon är sååå Vacker =)

2009-04-04 17:46:50

Vilken liten sötnos! Kul me shopping!

2009-04-05 23:09:24

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback