Väggfärg.

2009-04-22 17:49:13 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Nu har jag vart iväg och inhandlat väggfärg så snart kör jag igång projekt barnrum.
Jag utlovar före/efter bilder någongång i framtiden.

Jag vet dock inte om färgerna kommer bli riktigt som jag tänkt mig för Andreas lurade ju in mig på Angbergs färg och den gubbens bäst före datum hade gått ut för länge sedan.
Så jag skojar inte om jag säger att det kan bli hur som helst.

Vad sker då härnäst?
Jo, jag ska gå ut och ringa till Olsson och fråga när hon tänkte komma, hon skall klippas idag.

Vad sker då senare?
Lilla Ebba ska få ligga nakenfis och få sig lite babymassage, mysigt :)

Som Soffy skulle sagt till Farmor: FARVÄL!

Kommentarer

Hej sötis!

Ska bli spännande att se hur rummet blir! Kram

2009-04-22 20:28:51

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback