23 år...

2009-08-03 11:49:47 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


...ja det blev jag igår...
Det var en trevlig dag med mkt folk...
Idag åker gubben te Karlstad och inhandlar min present :)
Så det blir paketöppning 2 dar i rad :)

Han har börjat jobba nu igen så jag och Ebba är ensamna hela dagarna...
Gött men ogött, har ju blivit så bortskämd med att ha gubben hemma om dagarna nu :)
Men det kanske e bra om han jobbar lite så vi inte går inpå varann hela tiden heller :)

Tyvärr gott folk så har våran kamera ballat ur totalt så det blir bildtorka ett tag framöver och ska jag lägga in bilder från mobilen så får jag lov att krångla med att lägga över dom från minneskortet till telefon och använda sladd för datorn e knäpp den oxå...
Man jag ska försöka inhandla en ny kamera så småningom...

Ha det fint så länge...

Och Becca, vi får ta Ullared framöver isåfall, just nu har jag det lite tattert med penninger och så måste jag göra en klädbeställning på internet innan...
Men det kan vi diskutera vid möte ;)
Puss

Kommentarer

GRATTIS i efterskott gumman!!!

2009-08-04 13:47:07

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback