Bongolotto sux...

2009-08-30 20:28:35 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Nyligen spelat färdigt bingo, som vanligt ingen bingo...
Ebba sitter i gåstolen och myser, snart sängdags för lillfröken, tror jag ska göra henne sällskap för usch vad trött jag är...
Något annat som jag oxå ät trött på är folk som är trevliga, glada och snälla när man beöker/får besök av dom sedan när man inte är närvarande kommer det så mkt skitsnack från dom...
Ja det är inte kul...
Den svenska avundsjukan har gjort sig ett ansikte där.

Och sen är det så hemskt att se hur en negativ manniska kan påverka de i sin omgivning på ett så otroligt starkt vis.
En mkt god människa i fel sällskap kan bli så otroligt hemsk och falsk...

Jaja, man har lyckats få ordning på livet och skaffat familj och har det hur bra som helst, det tycker tydligen vissa människor att man inte är värd, deras sak.
Jag blundar, går vidare och njuter av livet och dess tillvaro :)

Träning under veckan.
Lili kommer på Tisdag och då blir det ett pass på Wii, sen tar jag med mig Sara och simmar på Tisdag eftermiddag och ev Torsdag.
Får inte slappa efter nu när jag väl börjat komma i halvsta med det :)

Sorry gott folk, mkt text ingen bild, hoppas ni förlåter mig :)

Kommentarer

Fredag kl 17 simmar vi! Häng gärna på! Kram

2009-09-03 19:33:30

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback