Hurtbulle och tandtroll :)

2009-08-13 09:03:42 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Ja, så ligger det till...
Jag har vart ute och promenat med Linn två kvällar i rad nu, igår var även Susanne och Elina med.
Skönt och hur trevligt som helst.
Jag var även ute en snabbpromme i går förmiddag men det var ju sååå tråkigt att gå själv så det la jag ner efter ett tag...

Elina, vilken mysig unge :)

Ja och nu har även tand nr.2 kikat upp i munnen på prinsessan.
Det är så gulligt :)
Mamma´s lilla tandtroll, världens goding :)

Nu ligger hon i babygymmet och far omkring.
Häromnatten, jag måste bara berätta, jag tyckte de va så kul...
Jo, hon brukar gnälla några gånger på natten nu när hon inser att hon tappat tutten så då brukar jag gå upp å stoppa i den så e det lugnt ett tag sen igen.
Tutten hittade jag men inte munnen, det var fötter istället, ja då hade lilla damen vänt sig uppochner i sängen huvudet vid fötterna och tvärtom :)

Älsklingen :)


Som sagt, kameran e paj så ni får hålla till godo med en gammal bild :)

Kommentarer

Sandra! Har du låtit barnet titta på Pippi Långstrump? Det MÅSTE helt enkelt vara därifrån hon får de där tokiga idéerna! Låt henne titta på något vettigt istället, som Aktuellt! =) HIHI... Puss

2009-08-13 15:50:55

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback