Mamma´s tjej.

2009-08-27 20:35:41 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag måste bara tillägga att jag har världens goaste unge, hon är så klok och förstår 10 gånger mer än vad man tror.
Goding.

Denna vecka har jag vart i simhgallen och simmat x antal längder med Lili, hur gött som helst...
Har även tagit ett riktigt illa aerobicspass på wii...
Får se om man kan komma igång och hålla igång på riktigt nu...

Jag ger active många +, lite mer hård träning än fit...

Andreas jobbar natt hela veckan och det är inte så kul, jag hatar vekligen att sova ensam, usch...
Någon som vill agera stand-in???
Haha.

jag har krånglat med mobil+dator för ngn dag sedan, ni som har facebook har redan sett bilderna men för er som inte har det så lägger jag upp några små bilder :)



Att käka majskrok e finemang det :)



I gå-stolen :)



Mina fina älsklingar

Kommentarer

Jag kommer och sover bredvid dig älskling, de vet du! =) =) =) Puss

2009-08-28 07:05:50

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback