ComputerVirus.

2009-12-01 21:23:16 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Ni får ursäkta uppehållet på bloggen - åter igen..
Fast denna gång är det faktiskt inte mitt fel, det har vart viruspaj totalt nu.
Fast idag när Andreas startade dator, bara på måfå, ja då fungerade den.
Det är roligt det där med teknologi :)
haha.

What´s new then?
Hmm...

Ebba står själv stundtals och bitvis med lite distration :)
2 nya tänder kikar ut den ena mer än den andra :)
Hon pratar oavbrutet på sitt goa babyspråk, hon pussas, kramas och är totalt underbar.

Julen har kommit för att visitera om än dock att det fattas några julgardiner men det är inget som inte kan vänta :)
Jag längtar tills julafton då Ebba får ta på sig finklänningen (Lili´s julklapp) och öppna alla sina paket :)
Hela tjocka familjen kommer (både min och Andreas).
Julmat, julstök, massa paket och massa massa mys!

Underbart.
Hoppas julen blir vit iår sen efter nyår så kan det kvitta då får gärna solen komma för att stanna.

Skulle det bli ett uppehåll på bloggen igen så ursäktar jag i förväg, då det troligtvis är datorn som ballar ur, har vart datorutan i drygt en vecka men det rör mig inte i ryggen, skönt att känna så och inte få panik, men det beror väl kanske på att jag har världens underbaraste familj att sysselsätta mig med om dagarna :)

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback