Det blir bara värre...

2009-12-30 16:39:45 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Nyss ringde Linn och sa att jag skulle kolla på folkmun...
Detta var det:





Hans Olof Bockh

Den gråa kissen - igen! 
 
Precis nu i denna timma, är min doter på väg hit till sommaro. Hon har en kisse som följer henne en bit, och jamar hjärtskärande. Inget halsband och tydligen ingen ägare som bryr sig. jag vet att katter inte tar så mycket stryk av att vara ute, men man tycker det kan finnas gränser. det är halvstorm ute, samt snöar. Att det är kallt i blåsten kan man ju tänka sig. 
 
Frågan är om ägarna till denna söta kisse, bryr sig alls? Vi ropar på våra katter flera gånger när de är ute, och har också fått katter som verkligen kommer hem när vi ropar. Vi vill inte ha dem ute mitt i natten, och speciellt inte nu. Så man kan bara vädja till ägarna om de läser detta, ta hem er kissemiss, den vill säkert ha en filt och lite mat, samt kel. Det är inte kul att få höra om denna kisse gång på gång, som inte verkar ha något hem om kvällen.



Alltså, ge er nu, jag orkar inte med mer skit...
Han har ett hem, han mår bra, sluta med alla påhopp...
Kom direkt hit istället om ni vill något....

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback