Im gonna try!

2009-12-07 20:49:41 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Ja, nu ska jag fan ta och lägga ner mig lite.
Inte bara snacka...
MER VERKSTAD ÅT SANDRA!!!

Ja, ni vet ju att jag har lovat att lägga upp bilder så fort jag fått ordning på drivrutiner och programskit får mobilen...
Ja nu har jag gjort det men det blir inga fler bilder för det, sjukt dålig kvalitet på de flesta, och jag ska ha 5 megapixel på min kamera???
Nee, det tror jag då inte...
Men så står det iaf, måste vara en väldigt dålig kamera dock..
jaja, nån bild ska ni få iaf, inlägg med bild är ju oftatst roligare...

Väntar på välling efter badet :)



Duktig som skjutsar Adrian med bara en hand :)


Kommentarer
frida

ja har oxå 5 mpx kamera å den e fan bra... någon inställning?

2009-12-08 13:15:56

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback