Snart är det Fredagsmys :)

2009-12-03 22:06:16 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Ja Frida och Linn, jag är besatt haha.
Det värsta är att när det är idolfinal så ska vi på julbord så jag får isolera mig tills reprisen går :)
Andra lösningar är att gå dit kasta i mig mat och sticka hem, eller idol i mobilen, vilket jag inte tror skulle funka så bra, nee, det får bli isoleringen :)

Har fått upp två lyktor på väggen, jättefint men de är egentligen ämnade för hallen då den blivit omgjord...
Men dom är för fina för att ligga nerpackade :)

Kattj*vel har reve ner en utav mina fina änglar så jag trodde jag skulle grina men det fick bli nackskinnet och ut genom dörren, ja det var Santos ofcourse ( den svarta ), som vanligt ställer till det.
Förra veckan var det locket till lekkorgen som fick se sin sista dag, den hade han pissat på, usch, kattelände.

Datorn fungerar igen, om än de fattas några drivrutiner men det ska väl ordnas vid tillfälle, men det jag skule komma till är att jag har lite foton som jag skulle vilja bjuda men tyvärr får det vänta tills att jag har tid och lust att installera om allt skit som behövs...
Mobilen alltså...

Kameran lever ju sitt eget liv den med :(
Så, en ny kamera i go´julklapp :)
Någon som känner sig villig att ge?
ahaha

Nej jag klarar mig på den skiten som jag har :)
Den funkar ju ibland :)

Usch, nu börjar ögonlocken hänga, kanske skulle förbereda för sängen?
Ja, Linn jag är en tant som lägger mig tidigt men så är det när man har barn :)
Jag vill ju vara ordentligt utvilad så att jag orkar hänga med i hennes tempo och leka hela dagen :)

Du vet ju Linn, jag e ju lite lat till och från :)
Haha :)
Sova är gott när man gjort sig förtjänt av det :)

Nej just det. sängen var det ja, lätt att komma av sig :)

Kommentarer
Beccih

Du vet att du ska se Idol finalen på tv4.se/play va? Då kan du se det när du vill och slipper gå i dvala tills reprisen ;)

2009-12-04 06:43:47
Liknn

Du e så rolig ibland du :P

2009-12-04 16:29:23

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback