Snow!

2009-12-15 13:02:05 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


jag vet inte om jag har nämnt det men Becca var här i Fredags och hon löste mysteriet med de dåliga mobilkorten...
Well...
Eftersom att jag inte har något minneskort i mobilen så ändrar den automatiskt bildformat när det börjar bli dålig plats i minnet...
Så, så är det.
Införskaffning av minneskort härnäst om inte Becca fixar ;)

Idag ska Ebba få dos 2 av vaccinet, usch, jag tycker absolut inte om det men det gick ju så bra första gången så jag hoppas väl att det gör det även denna gång.
Vi ska väl handla lite också och därmed kolla på en pulka till Ebba, en sån där söt liten babypulka :)
Hon måste ju få leka lite i snön oxå :)

Nee, nu ska jag göra något annat :)

Kommentarer
Beccih

Hon fixar - ska inte till Filly förns juldagen. Kan du vänta tro? Puss*

2009-12-15 18:46:02

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback