Spontant.

2009-12-05 21:50:50 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Tack för tipset Becca, det ska jag ha i åtanke efter julbordet :)
Och Linn, jag är ALLTID rolig, men alla har ju inte samma humor :)
Haha.

Får se imorgon då om det blir en Karlstadresa för mig och gubben.
Vi satt och diskuterade lite förut om vad segt dagarna går och att vi skulle hitta på något, så en übersnabb lösning på problemet stavas Karlstad.
Ja, han har ju ändå tjatat om att han vill till Clas Ohlsson och kolla på något vad det nu var...
Jag vet iaf att jag ska inhandla fler tunikor från Cubus, hittade en jättefin förra Söndagen när jag, Lili och Sara var där.
Köpte en röd som jag tänkte ha på jul men sen när jag kom hem så insåg jag att fan vad fin den var och ångrade självklart att jag inte köpte fler och till råga på allt så är det "ta 3 betala för 2", så ja, vi får se hur det slutar.

jag försöker vänja mig av med allt kaffe på kvällen då jag blir så otroligt illamående och jag "lovar" att det går skitbra.
Sitter med andra koppen nu :)
haha

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback