Ge mig sommar!

2009-02-24 13:59:53 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag vill ha sommar sol och en pool på gården!
Fy så underbart!
Jag hoppas på en riktigt fin sommar iår med massa massa soldagar!

Bara finnas till och njuta med gubben och en liten bebis!
Det är inte långt kvar nu, bara 6 dagar kvar tills BF.

Om jag tittar tillbaka nu så har det faktiskt gått riktigt fort, det trodde jag verkligen inte att det skulle göra.
När man e mitt i smeten så känns det som evigheter innan det händer något, innan det är dags och sen vips så står man här i sista veckan och bara väntar.
Telefonen går varm, folk ringer och frågar hur det är och hur det går.
Det ska jag berätta för er att det går jättebra, långtråkigt dock, jag tror ju inte att det kommer bli något tidigare, snarare tvärtom, jag går nog över.

Känner inget speciellt och tycker att dagarna rullar på som om det vore helt vanligt.

Har fått för mig att jag ska baka lite idag oxå, kanelbullar...
Ska ta hjälp av lillasyster Sara, vi har ju så skoj när vi sätter igång.
Det var inte för sååå väldigt länge sen som Andreas jobba natt och vi fick ett bakryck jag och Sara, hon skulle sova över då jag har problem med att vara ensam om nätterna...

Det blev inte mkt sova inte, haha, vi åkte tillochmed ut till älsklingen på jobbet med nybakt :)
Haha, världens lyx :)
Tror klockan var 02.30 när vi stövlade in på Fimek :)
Hon e minsann för bra för å vara sann lilla Sara.
Tänk att det är snart 11 år sen hon kom, då var hon bara en liten skrutt och nu är hon mer eller mindre som en riktigt bra vän, jag brukar säga det att om jag ska göra något, t.ex åka te Karlstad och shoppa, då brukar det vara henne som jag väljer att fråga om sällskap.

Hon är bra mycket mer vuxen än vad man tror och än vad man borde vara i den åldern.
Jag höll på å trilla baklänges en dag när hon frågade hur det fungerade med sexet när man var gravid, haha, vad svarar men på en sån fråga?
Jo, men det e ju sara sådet var bara att avara som det är :)
Haha, lillstrumpan...

Kommentarer
Anonym

att beskriva sara för någon som inte känner henne är omöjligt. 11 år och smaratre än Einstein!

2009-02-24 19:28:07

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback