Hostig...

2009-02-10 10:21:19 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Usch, det är jobbigt på morgon när det är lite kyligare i huset, jag blir så hostig då.
Men men det ger med sig efter ett tag.

Idag har jag vart uppe ganska så i tid så förhoppningsvis orkar jag få lite saker och ting gjorda, har iaf börjat tvätta nu, vilket jag borde gjort för flera dagar sen.
Andreas ska förhoppningsvis börja måla hallen när han kommer hem, skulle ha börjat i Fredags egentligen men det har kommit upp saker hela tiden men nu så, kanske???

Trött på snön är jag oxå, visst kan den få ligga kvar ett tag till om det ville bjudas på lite sol till, som igår, det var ju hur fint som helst, men icke, gråmulet och kallt ska det vara, inte riktigt min grej.
Jag ser så fram emot våren, ni vet den där tiden då man kan gå ut korta svängar utan jacka och när det börjar rinna vatten längs trottoarkanterna, det börjar bli grönare, ja ni vet, åhh så jag längtar!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback