Man blir tjock av bullbak...

2009-02-24 22:18:09 / 3 kommentarer kommentera inlägget?..


Nu så här på kvällskvisten har vi vart aktiva jag och lillasyster, vi har bakat kamelbullar i flera timmar nu.
Men nu är det klart, det resulterade i 70 goda bullar...
Så nu blir det varma bullar och mjölk.
Jo, just det!
Mitt i bullbaket så tog kanelen slut, de e till å vara uträknad det :)
Tur är väl att älskling har en snäll bror som ställer upp som akut kanelköpare så att bakmästarna kunde fortsätta sitt stora uppdrag :)



Sara i full fart med kavelen!



Mmm, nam nam nam :)



Bullarna tyckte han om men inte att städa efter mig :)

Ja och sen var det ju bara 6 dagar kvar tills BF, så jag bjuder på någon magbild och sen har vi ju de utlovade före/efter bilderna på hallen, passar på å slänga upp dom oxå...
Många bilder i detta inlägg men det har ju vart torka på dom ett tag så det är väl dags för dom :)

  

6 days to go, but i´ll guess there will be more...

Och sen var det hallen före och efter som ni borde se...
Det ser inte lika grönt ut på bilderna som det var i verkligheten, men jag kan lova att det blev en klar förbättring och att jag är supernöjd med nya resultatet.
har inte orkat styla till det något än, bara fått upp två tavlor, håller på och filar lite på några gardiner, har några förslag men vet inte riktigt hur jag ska göra men det spörs väl så småningom....

 

Det sköna gröna före, underbart, eller inte...



Och så här blev slutresultatet...
Vet inte riktigt vad det blev för färg man kanske kan kalla den grå/lila/brun?
Ja, jag vet inte men snyggt blev det iaf.
Nu är det bara det värsta kvar.
Badrum och kök.
Men det är sådant som får komma som det kommer, ingen jättebrådska just nu direkt, har ju lite annat att stå i om man säger så...
Ja, tack för idag då :)

Kommentarer
Anonym

blev en jätte stor skillnad i hallen.. åååå sluta fresta me bullarna då :D

2009-02-25 15:37:57
Anonym

// Beccih

2009-02-25 15:38:25
kusin ida

hallen blev ju skitbra! lycka till med förlossningen å lilla bebisen :)

2009-02-26 21:54:08

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback