Mycket skratt och lite film :)

2009-02-12 19:28:26 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag har jag skrattat minsann, tack Linn :)
Haha.
Måste visa de där klippen för Andreas när han kommer hem.

Han har vart till Karlstad en sväng med sina vänner och då passade jag och Linn på att ta en liten filmmysstund :)
Hur nice som helst :)

Nu är det förhoppningsvis ordning på tvättmaskinen igen, tur att man har händig gubbe :)
Men än ska jag inte ropa hej, den sköljer tvättmedlet nu men det återstår att se om den tar sköljmedlet oxå...
Jag tänkte vänta lite med att gå ner och titta tills Andreas kommit hem.

Blir lite jobbigt att bära den blöta tvätten två våningar upp, men det hindrar mig inte för jag måste ju ändå ner och styra upp det andra som ska tvättas...
Mycket är han duktig på Andreas men tvätten den sköter helst jag :)

Nej, man kanske skulle ta och diska lite, göra någon nytta :)

Kommentarer

ja, tvätten är det nog säkrast att man gör själv ;)

puuuss

2009-02-13 12:52:35

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback