Oww, jobbigt!

2009-02-01 13:21:07 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Har åkt på en släng av orkeslöshet, vet inte om det är elaka baciller som kryper på eller vad det kan vara.
Kanske är det känslan av att man inte räcker till som har slagit på.
Man hjälper och försöker, men det duger inte.
Vad gör man, hur gör man?

Man kan inte vara alla till lags även om man vill.
Det vet jag, men jag är ju den som vill...
Men ibland är även the botten nådd och det är kanske då man blir så här?

Ja jag vet inte riktigt, men jag vet iaf att jag på bra länge framöver inte skall förta mig något.
Det är ju ändå ingen som uppskattar det man försöker med.

Over and Out...

Kommentarer
Frida

Jag uppskattar dig=) gullhöna!!

2009-02-01 18:35:12
Beccih

Gumman!!!! du är kärlek!! puss

2009-02-03 11:00:49

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback