Tack sötisar!

2009-02-03 12:55:20 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Tack mina söta rara vänner för de fina kommentarer jag fått :)
Ni e minsann underbara ni med :)

Usch, nu är det kallt i huset, jag eldar som bara den nu :)
Jag har ett blodprov oxå som ligger och väntar på att få tas, funderar på att göra mig iordning och åka upp och ta det men känner jag mig själv så drar jag på det in i det längsta,,,

Nu har katten kommit in oxå efter 2½ dygn ute, jag fick springa omkring på grannens gård för att få fatt på honom, men nu är han hemma igen :)
Usch, nu börjar det bli städdax i hemmet igen, behöver dammsugas, skuras, diskas och så finns det kanske 1 eller 2 maskiner med tvätt oxå...

Ja, det ordnar vi lite senare sen när jag fått upp lite värme :)

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback