Drygt 5 veckor!

2009-01-24 18:54:54 / 4 kommentarer kommentera inlägget?..


Ja nu är det dryga 5 veckor kvar tills bebisen ska komma ut.
Hoppas det blir så oxå, jag känner inte för att gå över tiden, det måste vara en fruktansvärd väntan.
Usch vad fort tiden har gått...

Jaja, nu har vi internet hemma i huset iaf, det är en stor lättnad.
Lite kontakt med omvärlden är aldrig fel...

För tillfället är Koffe här så han och Andreas ska roa sig i garaget och jag får roa mig med internet.
Kanske uppdateringarna på bloggen blir lite tätare nu :)
Ska iaf bjuda på lite bilder idag :)

Jag ligger inne med en längtan...
Längtan efter sommaren!
Varma sommarkvällar, tillochmed myggorna ser jag fram emot fast att de är mina värsta fiender.
Att sitta ute och det är varmt, inte känna någon stress, dra fram grillen och grilla, ta sig en kall öl och nattliga dopp i sjön...
Gud så gött...

Med lite tur så går det fort tills vi är där oxå, hoppas det blir några fler soldagar det här året än förra iaf...

Några bilder var det ja..

     

Ja, det är väl typ så här det ser ut i den mest färdiga delen i huset, nytapetserat by the daddy´s sen är det väl mest småplock och sånt tråkigt skit kvar innan man kan sätta riktig "färdig stämpel" på det hela men så är det väl alltid.
Är iaf nöjd med resultatet hittills.
Men som jag sa, det är lite plock och fix kvar...

 

Och det här föreställer väl mitt nutida jag.
Jag ser inte mina fötter längre, jätteskoj...
Det börjar bli tungt att bära på nu, även om jag själv inte tycker att jag är så väldigt stor...
Jag tycker att magen har sjunkit neråt och det är väl kanske det som gör att jag lätt blir flåsig och känner mig som världens mest otränade människa.
Men det går väl över det med någongång f

Kommentarer

Oj vad inlägg jag missat! har bloggkoll men den uppdaterar väldigt konstigt.

Shit de är snart ju, vad tiden gått fort! Hoppas de går lika fort för mig :) Men de tror ja nu när ja har fullt upp med skolan ;P

Du får gärna komma bort någon dag på fika, har ju bakat en massa idag :)

Kramar

2009-01-24 20:45:19
Beccih

Vilken skillnad sen jag var där ;)

Jätte fint gumman..!



fina maggen :D Puss *

2009-01-25 11:58:14
frida

Magen har verkligen växt sen jag såg den sist=) då stre jag ju bara om att den faktiskt inte va så stooor=) vi måste höras under veckan

2009-01-25 13:40:46

Fint ni hade det :)

2009-01-27 20:22:47

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback