Förste eldvakt.

2009-01-27 12:55:02 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Ja det är jag det, springer upp och ner i det där pannrummet och håller ordning på värmen :)
Men det är ganska mysigt, jag är ju till någon nytta med något iaf :)

Idag ska vi till BB i Karlskoga och kolla in läget och se hur dom har det där.
Bra får jag hoppas för Karlstad det känns out of question.
Men det är säkert bra jag har ju vart där tidigare med andra avsikter.
Och då kändes det bra.

Kanske skulle man ta sig för att svänga förbi colorama i dagarna oxå och införskaffa lite färg och försöka få ordning på väggarna i hallen uppe.
Ja det kommer som det kommer.

Nu ska jag kolla lite nätet innan jag ska kollapannan igen och börja göra mig klar för Kgaresan.
Bye bye

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback