Fy bubblan!

2009-01-30 12:52:47 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Nu var det helgen igen.
Vad skönt.
Ja, egentligen har jag ju helg hela tiden eftersom att jag inte jobbar något nu, men lite guldkantade är dom minsann ändå.
När det är helg då är det lika med att vakna upp brevid älsklingen på morgon istället för att vakna själv i ett halvkyligt rum och inte orka ta sig upp...

Nu på förmiddagen har jag haft besök av mormor, det var trevligt.
Det som jag personligen tycker är mindre trevligt är alla goda råd...
Egentligen skiter jag fullständigt i dom för det slutar med att det sker på mitt sätt ändå.
Men sen är det kul att höra alla berättelser om mormor hur det var när hon fick alla barn och sånt, det gillar jag :)

Ikväll ska vi fara upp till lesjö en sväng och fixa med hår och käka mat, mm gott :)
Sen imorgon lördag, då blir det barnvaktning för hela slanten och på söndag?
Ja vid det här laget vet ni väl vad vi har för oss då?
Bingolotto med pappa såklart :)
Haha, men denna söndag kommer det dock att bli spelande hemmavid :)



Hittade några fina kort på sara oxå och då tänkte jag att de här måste jag ju lägga upp så att alla kan se vilken söt lillasyster jag har, det ligger ju i släkten att vara söt menar jag :)
HAHAHA; eller inte :)

Sa jag förrsten att jag typ klippte av henne allt hår häromveckan?
Inte allt men hon ville ha det kortare för hon var så trött på det långa...
Usch, jag vet att någon som skäller på mig för det, sorry *
Men det växer snart ut igen, det ligger iaf i släkten att håret växer som ogräs...

Over and Out!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback