Helena min vän!

2009-01-26 18:15:53 / 4 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag har vi fikat du och jag, tack så mkt, jag behövde verkligan komma ut lite och vara social :)
Synd bara att tiden gick så fort och att jag hade inbokat annat möte kl.15.

Det är skönt med sådana dära underbara vänner som man vet vart man har och att man kan lita på dom i vått och torrt, jag älskar er allihop.
Jag behöver inte nämna några namn för jag tror minsann att ni vet vilka jag talar om :)

Annars har dagen vart ganska stillsam, lite handla och lite äta och lite boka klipptid.

Måste få lite ordning på barret nu känner jag...
Det gäller även gubben min, börjar bli långhårtigt där med..

Iag upptäckte vi att någon av våra (nuförtiden icke) så kära katter har rivit i tapeterna, dom nya, suck, ja en hel bit borta från väggen...
Jobbigt, men lite tur i oturen är det för det är bakom en gardin så man ser det inte om man inte glymer allt för närma...

Nix, nu ska ja ta med mig gubben och hoppa soffan en stund!

Kommentarer
Anonym

snart har du en 1-åring som ritar med kritor på väggen ;)

2009-01-26 20:33:02
Beccih

från Beccih... :P

2009-01-26 20:33:43
Anonym

// Beccih

2009-01-26 20:34:23

Jag har nyss flyttat till färnebogården om du vet vart de ligger? :)

Mitt nr är 0761351988 ;)

Bara att du hör av dig! Kramis

2009-01-27 00:26:45

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback