Hungrig

2009-01-04 14:55:38 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Usch jag börjar bli hungrig...
Har precis tagit ett bad hemma hos pappa, känns inte riktigt bra att göra det i huset ännu, tror jag måste sanera lite innan :(
haha
Städade av garderobsdörrar idag,fy fan vad skitigt...
Jag vet inte riktigt vad hon har gjort när hon städat ur, men men det är kanske inte såviktigt när man själv inte ska bo där längre?
Vad vet jag?

Nej nu ska jag plocka ihop mina saker och bege mig tillbaka till huset och kolla in grabbarna så att dom sköter sig och om det blir några tapeter idag eller om det blir aktuellt för morgondagen!

Ha det gött så länge!

Kommentarer
Beccih

förstår vad du menar med städningen.. tror aldrig jag har sett så ostädat någongång om man verkligen tittar noga. ja menar - kaklet i duschen, ska de verkligen rinna svart när man skrubbar lite på kaklet men diskborste, när det är "nystädat"?

bläääää



puss

2009-01-04 21:38:29

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback